Zaujmout zákazníka, získat jeho pozornost a přesvědčit ho, aby si náš výrobek či službu zakoupil je v dnešní době opravdu složité. Lidé jsou zavaleni reklamami a slevami, konkurence je vysoká a v málokterém oboru nalezneme jen pár firem, které mají poptávku zajištěnu bez většího úsilí. Většina firem, která chce v době ekonomické krize přežít, se proto musí důsledně věnovat péči o své současné zákazníky a budovat s nimi dlouhodobý vztah, který zajistí, že se tito klienti budou ke svým oblíbeným výrobkům vracet. Přijít o zákazníka je vždy daleko lehčí než ho získat.

Špatná zkušenost klienta se  službami či výrobkem může být pro danou firmu začátkem konce, neboť negativní reklama nepotřebuje žádné finanční investice – roznese se mezi lidem sama, rychle a snadno. Vztah klienta k naší firmě, značce nebo zboží je křehký a jeho důvěra může skončit i kvůli zdánlivým maličkostem.

Nesympatický prodejce, opožděná dodávka či nepřehledné webové stránky – to vše jsou detaily v chodu firmy, ale u zákazníků se jedná o klíčové momenty, které rozhodují o jeho chování při nákupu. Sebelepší výrobek se tedy může stát naprosto neprodejným, pokud se firma nebude věnovat  potřebám a očekáváním svých zákazníků.

Kurz „Péče o klienta – udržování a budování si vztahu“, který pořádá vzdělávací společnost EDUX, se proto zaměřuje na všechny faktory, které ovlivňují zákazníka při nákupu, na poprodejní péči a také na to, jak si budovat a udržet dlouhodobý vztah s klientem. Toto praktické a v současnosti velmi aktuální školení je určeno všem, kdo mají kontakt s klientem nejvíce na starosti, tedy např. obchodníkům, konzultantům, makléřům, pracovníkům oddělení marketingu a péče o klienty nebo pracovníkům kontaktních a zákaznických center. realizujeme ve formě firemního tréninku či individuální konzultace na toto téma.


Zdroj: EDUX, s.r.o.