Registrovat Přihlášení


Hlavní stránka Kariéra Novinky Ostatní Reportáže Studijní programy a stipendia Školství Vzdělávání


Jak zpracovat a reagovat na námitky zákazníka? Psychologie prodeje

Publikováno: 28.3.2014 12:43Přečteno 26x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Setkali jste se při prodeji setkali s reakcemi, tzv. námitkami, na Vaši obchodní nabídku? Jak jste na ně reagovali?  Reakce nejsou vždy signálem toho, že zákazník nemá zájem, někdy si chce některé informace doladit, zjistit další detaily či ujistit se o kvalitě, složení. Námitky klienta jsou signálem, že naslouchá tomu, co mu říkáte. Jinak by nenamítal, nevěděl by na co... Někdy se stane, že jsou to výmluvy a klient není schopen Vám přímo říci Ne, nemám zájem. A to je důležité... Další

Stává se Vám, že nevíte kudy kam? Sebepoznání pro ženy

Publikováno: 11.10.2013 12:00Přečteno 321x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Jak pohlížíte sami na sebe a jak vás vnímají ostatní? Jste si vědomi nejenom svých silných stránek? Dovedet konstruktivně pracovat se svými slabými a umíte je vhodným způsobem eliminovat? Co můžete nabídnout potencionálnímu zaměstnavateli? Porozumět sám sobě, odhalit své silné stránky a přednosti, dokázat si stanovit jasné a dosažitelné cíle - to vše je pro kariéru nejen nepopiratelným přínosem, ale často jsou tyto dovednosti i nedílnou součástí profesního rozvoje.   Právě dostatečná... Další

Máte náročného nadřízeného? Hrozí Vám výpověď? Pozor na syndrom vyhoření

Publikováno: 25.6.2013 14:15Přečteno 350x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Co patří k typickým příznakům syndromu vyhoření? Únava, podrážděnost, záchvaty úzkosti, ztráta chuti k jídlu, možný přírůstek hmotnosti v důsledku nedostatku pohybu nebo přejídání se v reakci na stres. Tyto symptomy mohou mít velmi vážný dopad na zdraví jedince. Mohou vyústit v depresi, úzkost a různé fyzické obtíže. Pokud přetrvává delší dobu, může způsobit i závažné onemocnění. Vlastní syndrom vyhoření předchází několik varovných příznaků. Nejprve se jedinec dostává do fáze, kde stres... Další

Jak úspěšně zvládnout mluvený projev?

Publikováno: 29.4.2013 17:06Přečteno 440x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Umění dobře mluvit a vystupovat je dnes většinou spojováno s politiky, učiteli, obchodníky nebo herci - tedy se všemi, kdo vystupují před publikem. Řečnické dovednosti lze však běžně využívat i v každodenním životě, například pokud se ucházíte o nové zaměstnání, jednáte s úřady, prezentuje svůj produkt či firmu nebo sdělujete svůj názor na poradě v práci. Situací, ve kterých užijete znalosti z rétoriky, je opravdu mnoho.   Schopnost účinně a srozumitelně sdělovat to,... Další

Psychologie zákazníka a prodejce

Publikováno: 2.4.2013 17:31Přečteno 459x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Osmdesát procent úspěchu top prodejců je jejich osobní postoj - postoj vítěze. Myslím jako vítěz, chovám se jako vítěz a tím zvítězím.Takzvané Paretovo pravidlo říká, že pouze 20 % prodejců je úspěšných. Úspěšní lidé si jsou jistí sami sebou. Vědí, jak zacházet s odmítnutím a jak se posunout směrem k uzavření obchodu pevnou, ale přátelskou cestou. Mají pozitivní a nadšený pohled   na život. Co mají navíc, je právě vítězný postoj, který jim umožní prodej i v případech, kde by jiní... Další

Používáte často - ano, ale?

Publikováno: 8.10.2012 11:27Přečteno 708x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Vnímáte, jak se vyjadřujete? Používáte často slova začínající s ne... ? Například: "nechtěla by si ...nemohla by si...nemáš chuť na .."? Snad bych to mohla zvládnout, zkusím to udělat...nebo dokonce ano, ale. Způsobem, kterým mluvíte vyjadřuje i to, jak přemýšlíte o sobě a nakolik si věříte. Příklad z praxe. Měla jsem klientku, říkejme ji Lucka. Byla to zakázku v oblasti telefonické komunikace. Začaly jsme společně pracovat za zlepšení projevu a vhodných... Další

Na čem je založen obchod? Kurz efektivní obchodní komunikace - 1.11.2012

Publikováno: 26.9.2012 16:17Přečteno 836x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Dá se říci, že obchod je založen na komunikaci. Všechny cesty, které Vás mohou spojit s Vaším klientem, jsou založeny na komunikaci. Je třeba si uvědomit, co vše se skrývá pod představou vzájemného vztahu. Jsou to především osobní kontakty, e-maily, telefony. Mezi další komunikační kanály: webové stránky, reklamní materiály, vybavení firmy - to vše působí na okolí a Vaše klienty. Dále vypovídá o Vašich záměrech, stylu, kvalitě Vaší práce, to vše jsou "sdělení", která vysíláte... Další

Jak správně vést obchodní komunikaci?

Publikováno: 14.9.2012 12:19Přečteno 719x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Bez komunikace není možné vykonávat žádnou sociální aktivitu, tím méně obchodní. Dá se říci, že obchod je založen na komunikaci. Všechny cesty, které Vás mohou spojit s Vaším klientem, jsou založeny na komunikaci. Je třeba si uvědomit, co vše se skrývá pod představou vzájemného vztahu. Jsou to především osobní kontakty, e-maily, telefony. Ale i nepodceňujte i další komunikační kanály: způsob prezentace firmy, tedy webové stránky, reklamní materiály, vybavení firmy - to vše působí na okolí a... Další

Jak se vyznat v záplavě a omračující nabídce vzdělávacích programů?

Publikováno: 13.9.2012 17:45Přečteno 397x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Vzdělání je tím nejcennějším a nejúčelnějším vkladem do života mladého člověka a pro svůj profesní růst jej potřebují lidé každého věku. Je proto přirozené, že v  moderní době přetížené nezměrnými možnostmi technologií a strategií didaktických přístupů není pro zájemce ani tak obtížné najít výukový program, jazykovou učebnici či příslušný slovník, ale vyznat se v jejich záplavě a omračující nabídce. Pro nakladatele a tvůrce takových zdrojů je pak úkolem nejen vytvořit progresivní... Další

Podle kterých kritérií vybírat jazykovou školu?

Publikováno: 18.7.2012 10:35Přečteno 570x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Jazykových škol, center, agentur a podobně je u nás opravdu hodně. Vybrat si z takhle široké nabídky může být skutečně oříšek. Bohužel se po jeho rozlousknutí nemusí vždy objevit Popelčiny plesové šaty, občas místo nich vykoukne z oříšku červík. V tomto článku se nebudeme zabývat osobními kritérii pro výběr (časová dostupnost kurzů, vzdálenost práce či školy od jazykovky atd.), ale podíváme se, na jaká objektivní a obecná kritéria se zaměřit, vybíráte-li si kurz v jazykové škole.   1.... Další

Copyright © 2014 Edux, s.r.o. & Flosten & SOUPIS.cz