Registrovat Přihlášení


Hlavní stránka Kariéra Novinky Ostatní Reportáže Studijní programy a stipendia Školství Vzdělávání


Emoční inteligence je vlastně kus umění

Publikováno: 30.6.2015 15:53Přečteno 13x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Jste milováni svým okolím díky pochopení, které máte prostě v sobě? Anebo jen tiše závidíte lidem, kteří se umí dokonale vcítit do emocí a prožitků ostatních lidí? Dochází vám často dech a slova neumíte zpracovat, tak jak byste chtěli? Přemýšlejte o možnostech, které vás naučí naslouchat, vytvářet sebedůvěru, mít pozitivní přístup, být kreativní a předvídat potřeby druhých.   Chtěli byste být také emočně inteligentní? Není to vlastně žádná věda. Prvotní postup je poznání svých emocí,... Další

Kreativita v obchodě

Publikováno: 26.6.2015 16:02Přečteno 13x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Podle čeho si vybíráte obchod, kde si chcete koupit televizi anebo řemeslníka, který vám má položit doma podlahu? Jako první vás jistě ohromí cena a reklama v televizi, rádiu anebo novinách. Také dáte na radu známých, kteří vám někoho doporučí, a tak odstartují svůj příběh. Začnou vám povídat, že při výběru televize prodavač popsal dokonale všechny její parametry a na rovinu ji srovnal s jinými druhy a cenami.   To samé probíhalo, když hledali seriózní firmu na výměnu oken. Technik ihned... Další

Jak zvládat stres v komunikace? Stres vs. asertivita

Publikováno: 16.5.2014 12:04Přečteno 512x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
 Mám velmi stresující zaměstnání, pořád jsem ve stresu. Nestresuj se tolik, není to zdravé. Tu číslo jsem přehlédla jen proto, že jsem byla ve velkém stresu. Byla jsem už úplně vyčerpaná - Také máte pocit, že slovo stres se skrývá téměř za každým rohem a původcem stresu že může být skoro cokoliv? Již naši předkové říkali: Poznej svého nepřítele. Porozumět stresu, jeho příčinám a tomu, jak  stres ovlivňuje náš každodenní život, může být prvním krokem v boji proti tomuto... Další

Jak zpracovat a reagovat na námitky zákazníka? Psychologie prodeje

Publikováno: 28.3.2014 12:43Přečteno 650x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Setkali jste se při prodeji setkali s reakcemi, tzv. námitkami, na Vaši obchodní nabídku? Jak jste na ně reagovali?  Reakce nejsou vždy signálem toho, že zákazník nemá zájem, někdy si chce některé informace doladit, zjistit další detaily či ujistit se o kvalitě, složení. Námitky klienta jsou signálem, že naslouchá tomu, co mu říkáte. Jinak by nenamítal, nevěděl by na co... Někdy se stane, že jsou to výmluvy a klient není schopen Vám přímo říci Ne, nemám zájem. A to je důležité... Další

Stává se Vám, že nevíte kudy kam? Sebepoznání pro ženy

Publikováno: 11.10.2013 12:00Přečteno 736x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Jak pohlížíte sami na sebe a jak vás vnímají ostatní? Jste si vědomi nejenom svých silných stránek? Dovedet konstruktivně pracovat se svými slabými a umíte je vhodným způsobem eliminovat? Co můžete nabídnout potencionálnímu zaměstnavateli? Porozumět sám sobě, odhalit své silné stránky a přednosti, dokázat si stanovit jasné a dosažitelné cíle - to vše je pro kariéru nejen nepopiratelným přínosem, ale často jsou tyto dovednosti i nedílnou součástí profesního rozvoje.   Právě dostatečná... Další

Máte náročného nadřízeného? Hrozí Vám výpověď? Pozor na syndrom vyhoření

Publikováno: 25.6.2013 14:15Přečteno 748x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Co patří k typickým příznakům syndromu vyhoření? Únava, podrážděnost, záchvaty úzkosti, ztráta chuti k jídlu, možný přírůstek hmotnosti v důsledku nedostatku pohybu nebo přejídání se v reakci na stres. Tyto symptomy mohou mít velmi vážný dopad na zdraví jedince. Mohou vyústit v depresi, úzkost a různé fyzické obtíže. Pokud přetrvává delší dobu, může způsobit i závažné onemocnění. Vlastní syndrom vyhoření předchází několik varovných příznaků. Nejprve se jedinec dostává do fáze, kde stres... Další

Jak úspěšně zvládnout mluvený projev?

Publikováno: 29.4.2013 17:06Přečteno 868x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Umění dobře mluvit a vystupovat je dnes většinou spojováno s politiky, učiteli, obchodníky nebo herci - tedy se všemi, kdo vystupují před publikem. Řečnické dovednosti lze však běžně využívat i v každodenním životě, například pokud se ucházíte o nové zaměstnání, jednáte s úřady, prezentuje svůj produkt či firmu nebo sdělujete svůj názor na poradě v práci. Situací, ve kterých užijete znalosti z rétoriky, je opravdu mnoho.   Schopnost účinně a srozumitelně sdělovat to,... Další

Psychologie zákazníka a prodejce

Publikováno: 2.4.2013 17:31Přečteno 806x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Osmdesát procent úspěchu top prodejců je jejich osobní postoj - postoj vítěze. Myslím jako vítěz, chovám se jako vítěz a tím zvítězím.Takzvané Paretovo pravidlo říká, že pouze 20 % prodejců je úspěšných. Úspěšní lidé si jsou jistí sami sebou. Vědí, jak zacházet s odmítnutím a jak se posunout směrem k uzavření obchodu pevnou, ale přátelskou cestou. Mají pozitivní a nadšený pohled   na život. Co mají navíc, je právě vítězný postoj, který jim umožní prodej i v případech, kde by jiní... Další

Používáte často - ano, ale?

Publikováno: 8.10.2012 11:27Přečteno 944x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Vnímáte, jak se vyjadřujete? Používáte často slova začínající s ne... ? Například: "nechtěla by si ...nemohla by si...nemáš chuť na .."? Snad bych to mohla zvládnout, zkusím to udělat...nebo dokonce ano, ale. Způsobem, kterým mluvíte vyjadřuje i to, jak přemýšlíte o sobě a nakolik si věříte. Příklad z praxe. Měla jsem klientku, říkejme ji Lucka. Byla to zakázku v oblasti telefonické komunikace. Začaly jsme společně pracovat za zlepšení projevu a vhodných... Další

Na čem je založen obchod? Kurz efektivní obchodní komunikace - 1.11.2012

Publikováno: 26.9.2012 16:17Přečteno 1144x | vytvořil: Admin | Tisk Přeposlat
Dá se říci, že obchod je založen na komunikaci. Všechny cesty, které Vás mohou spojit s Vaším klientem, jsou založeny na komunikaci. Je třeba si uvědomit, co vše se skrývá pod představou vzájemného vztahu. Jsou to především osobní kontakty, e-maily, telefony. Mezi další komunikační kanály: webové stránky, reklamní materiály, vybavení firmy - to vše působí na okolí a Vaše klienty. Dále vypovídá o Vašich záměrech, stylu, kvalitě Vaší práce, to vše jsou "sdělení", která vysíláte... Další

Copyright © 2015 Edux, s.r.o. & Vitariánství, živá strava, RAW & SOUPIS.cz